Як записатись у садок

  1. Дзвінок адміністратору
  2. Заповнення анкети
  3. Проходження адаптаційного періоду
  4. Оформлення документів
  5. Внесення оплати

Як записатись у школу

  1. Дзвінок адміністратору
  2. Заповнення анкети
  3. Консультація та визначення готовності дитини до школи у психолога центру
  4. Збір пакету документів
  5. Співбесіда та оформлення документів
  6. Внесення оплати за 1 місяць навчання
  • Ранковий прийом дітей у ЦРД «Я Сям» з 9:00 (батьки передають дитину безпосередньо педагогу/асистенту, не відправляють її у групу саму). Вечірнє прощання з педагогом до 19:00 (якщо із закладу дитину забиратиме інша особа, обов’язково слід повідомити про це педагога).
  • Адаптаційний період триває 10 днів, під час якого оплата відбувається по факту перебування дитини.
    У разі переривання відвідування під час адаптаційного періоду, при поверненні до занять адаптаційні дні не поновлюються.
  • Після адаптаційного періоду діє абонементська система оплати.
    Термін дії абонемента один календарний місяць.
  • Оплату за наступний місяць потрібно вносити наприкінці поточного.
  • Центр працює за попереднім записом та оплатою. В іншому випадку адміністрація не гарантує збереження місця в групі.
  • Абонемент можна заморозити на 10 днів протягом року (разово чи частинами), але тільки за наявності письмової заяви, написаної не пізніше ніж за 14 днів до початку дії заморозки.
  • Якщо дитина по завершенню адаптаційного періоду ще не готова відвідувати заклад, адміністрація може запропонувати інші напрямки закладу (міні-садочок, розвиваючі, індивідуальні заняття, ігровий час).
  • Якщо у дитини спостерігаються поведінкові порушення, або якщо дитина веде себе агресивно чи занадто збуджено (б’ється, розкидує іграшки, дидактичний матеріал, не виконує інструкцій), то педагог зобов’язаний повідомити батькам, що спочатку заняття можуть проводитися тільки в індивідуальній формі до повної корекції поведінки.
  • Під час занять використовуються різні техніки та засоби для розвитку творчих здібностей (фарби, вода, пісок), тому можливе забруднення одягу. Всі дітки повинні мати змінний одяг та взуття у шафці.
  • Одяг та особисті речі дитини необхідно залишати у особистій шафці.
  • Центр не несе відповідальність за особисті та цінні речі дитини.
  • Забороняється приносити іграшки, що знайомлять дітей з елементами насилля (пістолети, автомати, ножі, інша зброя)
  • Якщо Вам не вдається прийти на заняття, обов’язково звяжіться з адміністратором та повідомте про причину.
  • Забороняється приводити хвору дитину. У разі виявлення ознак захворюваності у дитини, педагог чи адміністрація центру залишає за собою право відмовити у прийомі дитини до повного одужання. Після цього, маємо право допускати дитину до занять тільки з довідкою від лікаря.
  • Педагог несе відповідальність за життя та здоровя дітей згідно чинного законодавства та в чітких годинних рамках роботи центру 9:00-19:00.
  • Ми не надаємо інформацію про дитину третім особам, тільки у разі письмової заяви батьків.
  • Просимо брати активну участь у viber чаті, нам дуже важлива ваша думка.
  • Поважайте педагога та підтримуйте в очах дитини його авторитет.
  • Спірні питання, розбіжності, конфлікти слід вирішувати спокійно після занять за участю педагогів або адміністрації. У приміщенні центру заборонені образи, грубі з’ясування стосунків.
  • Вартість відвідування та абонементу може бути змінена за розсудом адміністрації ЦРД «Я Сям», про зміни та причини, адміністрація зобов’язується попередити щонайменше за 14 робочих днів до змін.
  • На період карантину знаходитися у приміщенні центру чи в групі батькам заборонено! (виключення: індивідуальні корекційні та психологічні заняття, де присутність батьків є необхідною)
  1. Загальні правила поведінки
    • З 8.25 до 8.30 на учнів чекає асистент на в’їзді в школу, біля центральної дороги. Якщо хтось з учнів запізнюється, то заходить у школу у супроводі батьків. Якщо батьки відпускають дитину самостійно від воріт чи машини – повну відповідальність за дитину беруть на себе.

Учні,у супроводі асистента, заходять у школу, роздягаються, перевзуваються, миють руки та прямують в їдальню снідати. Сніданок з 8.30 до 8.45. Після 8.45 всі учні виходять зі столової та прямують до своїх класів, де готують все необхідне  навчальне приладдя до майбутнього уроку.

У  класі учні разом з вчителем проходять ранкове коло.

В рідких випадках, з поважних причин, учні, які не встигли поснідати до 8.45 можуть поснідати після першого уроку.

  • Учні не можуть приносити чи використовувати на території школи  іграшкову зброю (автомати, сокири, ножі тощо), окрім визначених подій.
  • Забороняється вживання непристойні виразів та жестів, ненормованої лексики.
  • Забороняється без дозволу педагогів (за узгодженням з батьками) йти із закладу та полишати територію в урочний час
  • У разі пропуску занять, батьки повинні попередити про відсутність на заняттях та повідомити причину.
  • Якщо в учня є ознаки хвороби, батьки повинні принести довідку від лікаря про можливість відвідувати навчальний заклад.
  • Учні повинні берегти майно закладу, бережно ставитись як до свого так і до чужого майна. Дотримуватися чистоти та порядку на території школи.
  • У разі спричинення збитку чужому майну, батьки учня (учениці), якими заподіяно збиток, несуть матеріальну відповідальність.
  • Учні, які знайшли втрачені або забуті речі, повинні здати їх адміністратору (вчителю).
  • У школу не дозволяється приносити мобільні телефони, планшети тощо (окрім спеціально визначених днів). Виключенням є смарт-годинник (однак, користування ним є обмеженим).
  • Учні повинні мати на заняттях всі необхідні навчальні матеріали (підручники, зошити та приладдя).
  • У школі заборонено булінг. При виявленні будь-яких ознак, батьків всіх причетних викликають в школу для з’ясування обставин та вирішення ситуації, що склалася.
  • Учні повинні дотримуватися режиму дня, графіку уроків та занять. Також дотримуватися загальних санітарно-гігієнічних норм. Слухати вказівки вчителів, медсестри, асистентів, адміністрації закладу та реагувати на рекомендації та зауваження.
  • У разі погіршення самопочуття, учень має повідомити педагога.
  • Учні повинні дотримуватись правил шкільного етикету: шанобливо ставитись один до одного, та то усіх працівників закладу, звертатися до старших на ім’я та по батькові, вітатися при вході, вживати ввічливі слова (дякую, будь ласка, перепрошую, спасибі, вибачте, смачного, тощо).
  • По закінченню занять та гуртків, учень повинен забрати потрібний одяг з шафи, акуратно вдягнутися та покинути школу, дотримуючись правил ввічливості.
  1. Поведінка на уроках
    • Після першого дзвінка, учні повинні зайти до класу та підготуватися до майбутнього уроку.

Після другого дзвінка, учні повинні зайняти свої місця та бути готовими уважно слухати вчителя та сприймати навчальний матеріал.

  • Під час уроків дозволено виходити в туалет та пити воду. Без поважної причини виходити з класу не можна.
  • Виносити сміття дозволено на перерві.
  • Учні вітаються з дорослими, які зайшли до класу, у вільній формі. Вчителі представляють учням нових людей та пояснюють їх присутність.
  • Протягом уроку не можна шуміти, відволікатися самому та відволікати інших сторонніми розмовами, іграми та іншими справами, що не стосуються уроку. Всі іграшки та особисті речі, які недоречні під час уроку, не можуть знаходитись на парті. Вони відкладаються учнем (або вчителем, якщо учень відмовляється) в особистий кошик.
  • Не можна їсти та жувати гумку на уроці.
  • Учень має право в коректній формі відстоювати свій погляд і свої переконання при обговорення різних суперечливих і неоднозначних питань.
  • Учнів ознайомлюють з правилами техніки безпеки як під час уроку, так і після закінчення навчання та слідкують за їх дотриманням.
  • Якщо учень хоче задати або відповісти на питання, він використовує відповідний жест (згідно нашої системи жестів).
  • Після дзвінка на перерву, учні проводять час вільно, за ними спостерігає асистент.
  1. Поведінка учнів на перервах, до початку та після закінчення уроків
    • Час перерви – особистий час кожного учня. Він може його проводити по своєму розумінню, весело та активно, проте, не повинен заважати іншим. Виключенням є порушення учнем поведінки на уроці (детально дивимося розділ наслідкових дій)
    • Після дзвінка на перерву, учні:

–     відкладають приладдя з попереднього уроку та прибирають свою парту

  • виходять з класу, щоб провітрити приміщення.
  • рухаються коридорами та сходами, тримаючись правої сторони.
    • Під час перерви, учні можуть вільно пересуватися школою, окрім тих місць, де їм заборонено бути в цілях безпеки (спортзал, кабінети гуртків, столова, вчительська, подвір’я).
    • Під час перерви учням забороняється:
  • бігати сходами та в класних приміщеннях, поблизу вікон та в інших місцях, не пристосованих для активних ігор, залазити та кататися на перилах,. У холі школи можна бігати та грати в активні ігри.
  • штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну силу для вирішення будь-якої проблеми, грати з м’ячем у приміщеннях, не пристосованих до цього.
  • з’ясовувати стосунки за допомогою сили, битися.
  • вживати непристойні вирази та жести на адресу будь-яких осіб, знущатися, цькувати, заважати іншим
  • присвоювати собі іграшки загального користування. Не допускати інших учнів до ігрових зон.
    • Категорично забороняється самовільно відкривати вікна, сидіти на підвіконнях чи виглядати у відкриті вікна, виходити на балкони.
    • На перерві учень звертається до вчителя, асистента чи адміністрації школи за допомогою, якщо проти нього здійснюються протиправні дії.
    • В цілях безпеки, коридорах заборонено знаходитись босоніж та без змінного взуття з прорезиненою поверхнею.
  1. Поведінка у їдальні

Перед входом в їдальню, учням необхідно вимити руки.

  • До їдальні учні заходять по черзі, ланцюжком. Сідають рівно за стіл. Обережно підсувають стілець, не гойдаються. Чекають, поки працівники подадуть їжу. Попереджають, якщо щось з продуктів не можна чи не бажають. Розмовляють тихо. Звертаються до конкретної людини за іменем та по батькові.
  • Під час прийому їжі, учні не розмовляють. Підсувають тарілку та кружку акуратно, намагаючись не пролити їжу або напій. Обережно користуються приборами. Якщо їжа випадково впала – піднімають серветкою та самостійно викидають у смітник. Після прийому їжі – витираються серветкою та йдуть вмиватися.
  • Якщо якась із страв учневі не подобається, можна використовувати фрази: Дякую, я це не люблю. Дякую, але я це не буду, тощо (фекати-бекати на їжу забороняється).
  • Якщо учень відмовляється їсти страву, йому пропонується з’їсти хоча б 5 ложок, або стільки ложок, скільки йому років. Чи обрати хоча б одну страву на вибір. У випадку категоричної відмови примушення не застосовується, повідомляється батькам. В кінці дня кожен з батьків може переглянути детальний  чек-лист прийомів їжі дитини у адміністратора.
  • Бажаємо один одному «Смачного», відповідаємо «Дякую». Не встаємо та не виходимо з-за столу, допоки всі не поїдять. Дозволено спілкування між собою.
  • Забороняється гратися їжею та столовими приборами.
  • Забороняється приносити іграшки чи інші предмети в їдальню.
  • Забороняється грати в активні ігри, чіпляти один одного.
  • Коли виходимо з їдальні, кажемо «Дякую» працівникам.
  1. Правила у спортзалі

Усі учні повинні пройти медичний огляд та надати медичну довідку

  1. 1. Під час уроку фізкультури, учням забороняється перебувати в спортивному залі та на спортивному майданчику без нагляду вчителя.
  2. 2. Учні заходять до спортзалу, виходять на спортивний майданчик у спортивному взутті та спортивній формі, відповідно до пори року і погодних умов. Заходити до спортзалу у брудному взутті забороняється.
  3. 4. Без дозволу вчителя учням забороняється користуватися спортивним обладнанням та інвентарем.
  4. 5.Учням забороняється виконувати вправи на спортивних знаряддях без присутності і страхування вчителя, а також маючи на собі різного виду прикраси. Не дозволяється приносити речі, які не потрібні на занятті або заважають його проведенню.

5.6. Учні зобов’язані берегти шкільне спортивне обладнання та спортінвентар, не псувати його, не смітити, не приносити харчові продукти у спортзал.

5.7. Під час виконання вправ на спортивних знаряддях учні зобов’язані бути дисциплінованими, уважними, чітко виконувати вказівки вчителя .

5.9. Під час виконання вправ потоком необхідно дотримуватися належного інтервалу, не штовхатися, не зупинятися, не ставити підніжок.

  1. 10. Під час виконання вправ на спортивних знаряддях необхідно перебувати на безпечній відстані від місця виконання, не заважати один одному, дотримуватись правил техніки безпеки.

5.11. Учні зобов’язані підтримувати чистоту та порядок у спортзалі, роздягальнях, на спортмайданчику. Розкладати все по місцях після закінчення заняття. Відносити форму в особисті шафи.

5.12. Учні мають попередити вчителя: 1)про погане самопочуття; 2)про несправність спортивного обладнання (якщо раптом таке сталося і вони це помітили), 3)про травмування під час занять.

  1. 13. У разі отримання травми, сказати про це вчителю. Вчитель повинен надати допомогу, якщо необхідно — викликати медичну сестру.
  2. 14. Після закінчення тренувань учні прибирають робоче місце, переодягаються і організовано виходять зі спортзали.
  3. Правила поведінки на шкільному подвір’ї

6.1. На шкільному подвір’ї учні знаходяться під наглядом вчителя та (або) асистента, граються вільно, однак дотримуються рекомендацій та інструкцій вчителя.

6.2.  З м’ячем учні грають тільки у спеціально відведених місцях для гри (не біля вікон).

6.3. Не можна ламати гілки та шкодити кору кущів, дерев. Не можна вилазити на дерева, зривати квіти.

6.4. Не можна смітити на шкільному подвір’ї. Серветки, недогризки, папірці, фантики та інше потрібно викидати у смітник.

6.5. Не можна вилазити на огорожу, виходити за межі подвір’я.

6.6. Якщо учню необхідно піти у клас, у туалет чи до роздягальні, він обов’язково мусить попередити про це вчителя та отримати дозвіл. Зробивши все необхідне повернутись назад.

  1. Рекомендації до зовнішнього вигляду учнів
  • У школі запроваджено вільний стиль одягу. Однак він повинен бути чистим, охайним та не пошкодженим.
  • Для уроків фізичного виховання обов’язкова спортивна форма (чорні штани та біла футболка) та взуття.
  • Спортивний одяг та взуття, призначений для уроків фізкультури, на інших уроках недоречний.
  • На уроках волосся повинно бути зібране в цілях збереження зору та з метою збереження гігієнічних норм.
  • На урочисті заходи учням рекомендовано приходити у святковому вбранні.
  • Учні повинні бути чистими та охайними. Нігті мають бути підстрижені. Волосся – чисте та (у кого довге) зібране.

За порушення цих правил до учнів може застосовуватися :

  • усне зауваження. Працівники закладу попереджають учня про можливі наслідки їх дій.
  • відсторонення від участі в (грі, прогулянці, перерві, тощо)
  • індивідуальні бесіди адміністрації школи з учнем.
  • індивідуальні бесіди адміністрації школи з батьками
  • відшкодування завданої матеріальної шкоди батьками.
  • відрахування зі школи у випадку систематичних грубих порушень.

Ці правила розповсюджуються на всіх учнів школи і є оов’язковими для виконання на всій території школи, а також під час усіх заходів, що проводяться закладом

 

                            Правила для батьків учнів Я Сям Optima School

 

  1. Батьки повинні ознайомлювати дітей із правилами для учнів та розуміти важливість їх виконання. Також прививати дітям відповідальність та обов’язковість дотримання правил.
  2. Батьки повинні з повагою ставитись до учнів, вчителів, асистентів, адміністрації закладу. Формувати відчуття поваги у дітей.
  3. Адміністрація школи працює над тим, щоб зробити свій заклад комфортним як для дітей, так і для батьків. Тому дуже важливо, щоб батьки заздалегідь озвучували адміністрації те, що важливо для них та для їх дітей.
  4. Батьки повинні з повагою ставитись до учнів, вчителів, асистентів, адміністрації закладу. Формувати відчуття поваги у дітей.
  5. Для одержання бажаного результату у поведінці чи навчанні учня, батьки та школа повинні працювати у гармонійному тандемі.
  6. При виникненні конфліктної ситуації між будь-ким з учасників освітнього процесу, вирішення її відбувається згідно встановленого алгоритму вирішення конфлікту.
  7. Поважаємо особистий простір кожного. Спілкування у шкільному viber-чаті дозволене до 21.00.
  8. Адміністрація школи відповідально відноситься до нових пропозицій, нововведень, подій тощо. Тому всі рішення приймаються демократично шляхом перемовин та голосування батьків.  Якщо ви вважаєте, що необхідно підняти певне питання, спочатку обговоріть його у окремому батьківському чаті. Якщо будуть однодумці, такі батьки, які підтримують вас у своїй більшості, тільки тоді це питання може виноситись у групу вайбер, учасниками якої є й адміністрація закладу (директор, замдиректора, вчителі). Питання буде розглянуто та проведено голосування.
  9. Батьки повинні бути пунктуальними. Необхідно вчасно приводити дітей у школу та забирати їх також у відповідний час. Від пунктуальності батьків залежить виховання дитини, якість роботи працівників закладу, а також комфорт навчання інших учнів.
  10. У випадку порушення поведінки учнями, вчитель може робити строгі зауваження учню та застосовувати міри згідно прийнятих форм застосування причинно-наслідкових дій до дітей за порушення правил.
  11. Декотрі пункти даних правил є сталими та незмінними, декотрі можна доповнювати чи змінювати. Тому завданням батьків є детальне ознайомлення з даними правилами, їх осмислення та при наявності пропозицій чи зауваженнь, висунути їх на колегіальне обговорення.
  12. В разі невиконання батьками правил закладу, адміністрація не гарантує цілісності та гармонійності навчального процесу для дитини.